Wednesday, June 9, 2010

I miss you Ady

18 September 2009 untill 16 January 2010, always in my mind.
Yeah Ady kita dah break :) tapi aku masih sayang lagi dekat kau. hahah. lepas break kita gaduh gila gila sampai kau naik menyampah dengan aku. hahaha. then abe, arep, pedon yang buat kita berbaik. kau ajak couple balik, aku tak nak sebab kau kan macam sial :) hahah. dorang yang bagitahu semua pasal kau time kau couple dengan aku. bagitahu pasal SASHA kau, FARAH AZWANIE kau, DARLING kau semua betina betina kau. hahaha. sebab tu aku sayang dorang lebih daripada kau. bila aku tanya kau, kau tak mengaku semua. Rahman kan hebat dalam bab cover cover line ni. hahahah. then kita gaduhhhhhh balik sampai 06 June baru kita baik balik. dah jadi bestfriend ex boyfriend sendiri. HAHAHAHAHHAHAHAH. aku yang mula dulu mintak maaf ni semua. haha. then dah cakap membebel bebel semua, aku mintak number kau sebab kau kan kaya sangat sampai berbelas belas phone hilang. at last! dapat jugak number kau. malam tu otp dengan kau sampai awek kau bengang asyik waiting! waiting! waiting! hahahah. bila aku nak letak, kau kata "chilling in the building lah". apaks you. tiruu ayat aku jugak haa. hahahah. then kau cerita pasal dulu dulu kita. awwwww! aku suka plus tiba tiba emo. marah kau , tak bagi kau cerita balik. hahhahha. pastu kau cakap "bila dengar suara kau, aku teringat doh dulu dulu" FUCK punya Ady. hahahahah *padahal dah senyum lebar dah :') hahahah penat nak taip cerita pasal kita kan bie? hahaha tiba tiba bie