Wednesday, June 9, 2010

Bengang sial dengan Abe -.-

Semalam otp dengan Abe. Sumpah bengang gila dohh. Tengah cakap dengan dia, jap lagi budak budak di duk kitai kitai aku. Aku bengang terus letak phone. Abe call dua kali aku buat bodoh. Sakit hati bagai nak mati.
Me : you deserves better than useless around you.
Abe : you means?
Me : here now I was texting with the stranger. and if you say that you dont know what did I means pun, it doesnt matter because thats not what you want kan. it somes naturally. you just have to be positive and think what you have done is good enough for yourself. fight for your right. tak makan saman apa orang cakap.
Abe : aku nak buat buat tak faham. kenapa kau ni? rileks lah weh. aku gurau je lah. sorry lah. takkan kau tak faham aku kan.
Me : why is so hard to live in this planet? it doesnt matter lah abe. as what you said that you just kidding, Im not take it that youre kidding. well, Im your friend. but nowest, I cant stand the way you make me hurts with your bullying.
Abe : weh, kau buat touching apa. aku tak reti nak pujuk orang ni. angkat sat phone tu. engkau duk buat kami bengan pulak.
Me : proud to be yourself ok? Im tired of arguing with Hadirull Amin.
Abe : sukahati kau lah. nak kawan tak ni? aku dah malas nak berbahasa inggeris dengan kau. Last question, nak kawan ke tak?
Me : kita memang kawan pun kan.
Abe : haha, tahu pun kau. nak touching pulak. bukan senang nak pujuk perempuan. Youre the second one. appreciate sikit.
Me : aku bukan touching. tapi sakit hati dengan perangai korang. the second one? who's the one on bottom? I appreciate what you've done shitter.
Abe : sakit hati sebab apa? luahkan sikit
Me : shitter, damnitt, bullshitt.
Abe : weh, tapis sikit.
Me : terasa pulak
Abe : dah tu, kau cakap dekat siapa?
Me : stranger :) aku nak get close dengan koramg sebab aku dah hilang ramai kawan. tapi korang macam endah tak endah. aku tak mintak apa apa daripada seorang daripada korang (apa ayat aku ni -.-) kalau korang cam tak selesa, let it out. aku tak suka belakang belakang.
Abe : nak lepak datang sini. kami nak datang sana susah.
Me : aku lagi susah. masalah tak ada kena mengena dengan lepak
*then Abe tak reply. touching lah tu. haish -__- melepet nak pujuk dia